اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری طرح «سفره‌های آسمانی» در نهاوند/ توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی

مسئول مرکز نیکوکاری امامزاده محمد(ع) نهاوند از برگزاری مرحله پنجم طرح «سفره‌های آسمانی» با توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری طرح «سفره‌های آسمانی» در نهاوند/ توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی

وهاب رضایی‌مفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: مرحله پنجم طرح «سفره‌های آسمانی»، دست‌های مهربانی» و کرامت انسانی» با توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان از سوی این مرکز برگزار شد.

وی گفت: این بسته‌ها که ارزش تقریبی هر کدام از آنها ۲۵۰ هزار تومان است به همت جمعی از خیرین و با کمک گروه جهادی شهید محسن امیدی، بسیج دانشجویی، حوزه بسیج حضرت فاطمه‌الزهرا(س)، گروه جهادی عمار، مرکز امامزاده محمد(ع) و هیات شاه نجف تامین شده است.

مسئول مرکز نیکوکاری امامزاده محمد(ع) نهاوند افزود: از ابتدای شیوع کرونا در نهاوند ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی این مرکز در بین نیازمندان محلات محروم شهر توزیع شده که دو مورد آن در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

وی گفت: طی این مدت، در دو مرحله با همکاری خیرین چندین گوسفند قربانی ذبح شد که گوشت آن‌ها به صورت بسته‌بندی بین نیازمندان توزیع شده است.

رضایی‌مفرد تصریح کرد: این مرکز با توجه به ماهیت نیکوکارانه خود تعدادی از افراد نیازمند محلات محروم را شناسایی کرده که در طول سال کمک‌هایی را به صورت بسته‌های غذایی به آنان ارائه می‌دهد که البته امسال با توجه به بیماری کرونا این کمک‌ها گسترده‌تر صورت گرفت.

انتهای پیام/ 3140/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول